Sponsor oficial al
Pentru cei mai mulți oameni, un pachet de cărți de joc care costă între 50 și 200 de lei este arhisuficient. Însă sunt și oameni cu venituri peste medie care își doresc o experiență aparte, motiv pentru care sunt dispuși să plătească sume considerabile pentru a avea pachete de cărți exclusiviste.
Unii oameni au făcut chiar o pasiune din a colecționa pachete de cărți exclusiviste care au o tematică aparte ori sunt create de companii de renume din domeniul modei, cum ar fi Louis Vuitton ori Prada. Iar unele companii și-au creat un renume prin producerea unor pachete de cărți exclusiviste. Un exemplu în acest sens este Theory11, un brand foarte cunoscut printre pasionații de cărți de joc.
De fapt, cei mai mulți oameni care practică jocuri de cărți o fac în general pentru experiența în sine în momentul de față. Pentru sentimentele pe care le ai când atingi cărțile și ești la masă alături de prieteni sau de necunoscuți cu aceeași pasiune. Însă realitatea este că majoritatea jucătorilor practică două dintre cele mai populare jocuri de cărți, poker și blackjack, în special în mediul online în ultimii ani. Este un domeniu sigur, la îndemână în orice locație, potrivit și pentru începători, având în vedere că ai acces în timp real la o mulțime de informații din domeniu, precum principalele poker reguli, șansele de câștig ale mâinilor preflop, dicționare de termeni și multe alte informații utile.
Însă experiența dintr-un cazinou are și ea farmecul ei, fiind de neegalat în anumite privințe. Iar cazinourile de lux sunt atente la fiecare detaliu, astfel că investesc și sume importante în pachetele de cărți, tocmai pentru că își doresc să le ofere o experiență premium, în condițiile în care nu pot concura cu operatorii online, unde varietatea este mult mai mare, mizele sunt mai mici, iar accesibilitatea este și ea un factor de luat în calcul. Așadar, iată câteva pachete de cărți exclusiviste:
White Centurion de la Theory11
Theory11 este un brand foarte cunoscut printre pasionații de jocuri de cărți. Pachetul de cărți White Centurion a fost lansat în doar 1.100 de exemplare, iar prețul de vânzare a fost de 325 de dolari. După lansare pe site-urile de profil au apărut mai multe pachete la un preț considerabil mai mare.
Louis Vuitton și Prada au lansat propriile pachete de cărți
Când celebra companie de modă Louis Vuitton a decis să lanseze un pachet de cărți mulți oameni au fost surprinși. Produsul vine ambalat într-o cutie de piele, iar cărțile au logo-ul Louis Vuitton. De asemenea, semnătura este gravată pe nit. Este cu siguranță un pachet de lux, care are un preț de vânzare de 402 de dolari. Și compania Prada a lansat un produs similar, care vine ambalat, de asemenea, într-o cutie de piele. În acesta se află însă două pachete de cărți. De asemenea, cărțile conțin modele emblematice de pantofi pe care compania le-a lansat în cei peste 100 de ani de istorie. Prețul este de 580 de dolari.
Lotrek a lansat un pachet de cărți cu foiță de aur
Lotrek este prima companie care a produs un pachet de cărți care conține și foiță de aur. A realizat manual 212 pachete de cărți, care s-au vândut imediat. Mulți colecționari și-au dorit un astfel de exemplar în portofoliul lor, având în vedere autenticitatea sa. În acest moment, pe site-urile de profil un pachet de acest gen costă peste 425 de dolari.
Un pachet de cărți creat pentru David Blaine costă peste 800 de dolari
Pachetul de cărți de joc Create Magic al lui David Blaine nu a fost lansat pentru a fi scos la vânzare, dar a ajuns și el pe site-urile de profil, unde are un preț de peste 800 de dolari. Au fost create 2.015 pachete cu ocazia unui eveniment organizat de compania Microsoft, la un eveniment la care a luat parte David Blaine. Pachetele au fost împărțite celor prezenți, însă ulterior unii dintre ei au decis să le pună la vânzare la un preț considerabil. Faima lui Blaine, care este unul dintre cei mai cunoscuți magicieni din lume, a contribuit din plin la prețul ridicat al acestui pachet de cărți.
Distribuie articolul:
Alte articole
#SărbătorileAuGust. Bulgărași de zăpadă
- de Ionescu Roxana
- 11 Decembrie 2020
Sfârșit proiect "Extinderea activității companiei BLACKWATER MEDIA SRL"
- de editie.ro
- 19 Decembrie 2019
CRAIOVIȚA PARADISE - CRAIOVA, dezvoltare urbanistică fără precedent
- de Advertorial
- 3 Decembrie 2019
GALERIE FOTO. FCU-Chindia, play-out Superliga, etapa 6, 28 aprilie 2023
- de Cătălin Ciupureanu
- 22 Septembrie 2024
Tendințe de modă ce au în spate rasismul neintenționat
- de Ionescu Roxana
- 13 Octombrie 2020
Bălan, selectat în echipa etapei
- de editie.ro
- 26 Octombrie 2021
Grecul Michalis Kakiouzis va antrena echipa masculină de baschet din Bănie
- de Octavia Hantea
- 10 Iunie 2021